شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی با تاکید بر اینکه دوران رقابت دیگر تمام شده و دیگر فرصتی برای دامن زدن  به اختلافات نیست گفت:  هم اکنون رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور تمام مردم ایران است و نه رئیس جمهور طیف خاص یا بخشی از مردم و همه باید با تلاش و همدلی برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی به میدان بیاییم و به دولت برای خدمت بیشتر به مردم کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبراسماعیلی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در نشست مجازی با طلاب و اساتید مدارس علمیه خواهران استان با اشاره به اینکه شجره طیبه انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده گفت: امام حسین علیه السلام با تقدیم خون خود، اسلام را تا ابد بیمه کرد و انقلاب اسلامی ایران نیز به عنوان شجره طیبه با تقدیم هزاران شهید در راه اسلام، بیمه شده و دشمنان از تغییر حکومت در ایران نا امید گشته اند و به همین دلیل است که امام خمینی ره فرمود که ما هرچه داریم از محرم و صفر است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهربا اشاره به اهمیت ماه محرم و تبلیغ دین در این ایام گفت: ماه محرم، ماه ارتقا انسان هاست و تبلیغ در این ماه، یک رسالت بسیار بزرگ و بابرکت است که بر دوش ما گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه حرکت امام حسین ع با تلاش های مبلغین زنده مانده است گفت: اولین مبلغ حادثه عاشورا حضرت زینب کبری س بود که با تلاش های خود نام امام حسین ع را زنده و کفر و نفاق زمان را بر ملا کردند و اگر تلاش های مبلغین در راستای کار حضرت زینب س نبود ، نام امام حسین ع به فراموشی سپرده می شد و مبلغین بلاها و سختی ها را به خود خریدند تا این نام و مکتب زنده بماند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی با تشکر از تلاش های مبلغین در جهت اعتلای نظام جمهوری اسلامی گفت: در این ایام حقیقتا یک کار شبکه ای موثر، منسجم و هم افزا از حوزه علمیه خواهران، این پدیده مبارک و نو شاهد بودیم. تشکلی که برای این ایام بعنوان ستاد جبهه انقلاب شکل گرفت یکی از منسجم ترین و پویاترین گروهی بود که در جهت تقویت نظام اسلامی فعالیت داشتند.

وی با بیان اینکه دولت شهید رئیسی مورد ظلم عجیبی واقع شد اظهار داشت: بعد از دهه نود خداوند دولت مبارک شهید رئیسی را به ما تفضل نمود که متأسفانه خدمات و فعالیت های آن شهید عزیز از طرف برخی نادیده گرفته شده و عده ای به مردم آمار غلط ارائه کردند.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر اضافه نمود: طبق آمارها، بانک جهانی رشد اقتصاد ایران را در سال ۲۰۲۳، اقتصاد دوم در دنیا از نظر رشد اقتصادی اعلام کرده است.

حجت‌الاسلام اسماعیلی افزود: آمار تورم از ۶۰ درصد با تلاش های شهید عزیز و دولت وی به ۴۰ درصد کاهش یافته است و ثباتی نسبی در بازار را مشاهده میکنیم.

امام جمعه موقت بوشهر اظهار کرد: با شهادت شهید رئیسی شاید خدا میخواهد ما را بار دیگر امتحان کند و در این ایام بعد از شهادت جمهور خدمت، مشاهده نمودید که چه سختی ها و تلاطم هایی بر ما وارد شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر این انتخابات را باعث ناامید شدن دشمنان دانست و بیان کرد: دشمن با توانی که در تمام شبکه های فارسی زبان و ماهواره ای گذاشته بود امید داشتن که انتخابات با مشارکت حداقلی و زیر ۴۰ درصد در ایران برگزار شود ولی ملت ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران، این امید دشمنان را با حضور خود ناامید کردند.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به اینکه دولت شهید رئیسی را باید یکی از کارآمد ترین دولت های انقلاب اسلامی نام برد اذعان داشت: ما باید ستاوردهای نظام و دولت شهید رئیسی را به مردم بیان کنیم و بگوییم که شهید مظلوم، دولت را در چه شرایطی تحویل گرفت و با چه شرایطی تحویل داد و این محقق نمی شود مگر با جهاد تبیین.

وی با تاکید بر اینکه دوران رقابت دیگر تمام شده و دیگر فرصتی برای دامن زدن به اختلافات نیست عنوان داشت: هم اکنون رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور تمام مردم ایران است و نه رئیس جمهور طیف خاص یا بخشی از مردم و همه باید با تلاش و همدلی برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی به میدان بیاییم و به دولت برای خدمت بیشتر به مردم کمک کنیم.

حجت الاسلام اسماعیلی تاکید کرد: باید مراقب باشیم که اختلاف برای انقلاب اسلامی سم خطرناک است و الان زمان اختلاف نیست که به هیچ وجه درگیری ها به صلاح مردم و نظام نیست که دشمن از اختلافات داخلی کمال سو استفاده و بهره را برای به حاشیه کشاندن جامعه ایرانی، می برد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha